2 Mart 2012 Cuma

Penisimdeki soruna sonunda çözüm bulabildim..

Anlatılması ne kadar doğru bilmiyorum ancak bu gerçekten büyük bir sorun ve bu sorunu yaşayan kişilerinde bilgi sahibi olmasını istedim. Başımdan geçen eski bir öyküyle bu sorun başlamıştı. Arkadaşlarımla bir gece partisinde
eğleniyorduk sonunda parti bitmişti ve herkes evine gidiyordu. Yakın arkadaşım rıza yanında 3 tane kız arkadaşıyla beraber yanıma gelmişti ve daha erken bize gidelim diyerek beni de davet etmişti.

      Eve gidildi , sohbetler edildi ve yavaş yavaş hepimizin uykusu gelmişti ismini vermek istemediğim o evde bulunan bir bayan bana çok yakın davranıyordu biraz gecenin havasıyla iyice yakınlaşmıştık. Beraber yatmıştık o gece ve cinsel ilişkiye sıra geldiğinde partnerim penisimle adeta dalga geçmişti , gerçekten çok utanmıştım ve psikolojim bozulmuştu.

    Kendimi eve kapatıp dışarıya çıkmamaya başlamıştım ve sürekli bilgisayar başında buna çözüm arıyordum bir çok hap kullanmış olmama rağmen hiç etki etmiyordu. Buna hemen çözüm bulmak için bulduğum tüm ürünleri denemeye hazırdım ve Magna Rx + ürününe rastladım . Sipariş ettim , kısa bir süre içinde teslim aldım değişim oldukça fark ediliyordu ve bu beni çok mutlu etmişti . Artık sorunuma çözüm bulmuştum..

1 yorum: