16 Ekim 2012 Salı

> Cinsel Yaşam > Erkekler Neden Aldatır ?

Aldatıldıysanız ilk olarak bilin, kesinlikle siz suçlu değilsiniz. Eksik bir yönünüz de yok. Karşınızdaki kişi, sizi aldattığı için sizi suçlayacak kadar bencil bir adam sadece. Günümüz ilişkilerinde aldatma olmazsa olmazlardan biri oldu çıktı. Arkadaşlarımdan duyduğum ve birebir işittiğim en aptalca bahaneler ise şöyle; -Sen bana eskisi kadar seni seviyorum demiyordun. -Sen bana beni sevdiğini söyledin mi, ya da bu durumdan rahatsız olduğunu belirttin mi? -Benimle eskisi kadar ilgilenmiyorsun. -Kendimle meşgul olabilirim. Daha da kötüsü ben senin annen değilim?! -Seninde görüştüğün başka insanlar vardı. – Arkadaşlarımı mı kast ediyorsun? -Seninle cinsel açıdan mutlu değildim. – İlişkimize yenilik getirmeyi denedin mi? -Son zamanlarda çok kilo aldın. – Belki birsağlıkproblemim var, ilişkimiz kilogramlar üzerine mi kuruluydu? (Bu bahaneyi uyduran insanlar genelde aldatılan insanlardan daha kilolu olur.) -Kendine eskisi kadar bakmıyorsun. – Bana ait tüm zamanımı benden çalıyorsun. Günde yarım saatimi makyaj yapmak yerine sadece beş dakikamı makyaj yapmaya ayırıyor olmam beni bakımsız yapmaz, fedakar yapar. -Beni bu hale sen getirdin. (Aldatan kişimiz burada karaktersizim demek istiyor.) – Ben sana beni aldat mı dedim? İlişkimizin yürümediğini söylemeyi deneseydin? Çözüm bulsaydık? Bulamazsak ayrılsaydık? Beni bu hale sen getirdin’ci erkek aciz olduğu en bariz olan erkektir. İlişkimiz yürümüyor dediği andan itibaren karşı tarafın bitsin teklifini getireceğini bildiğinden aldatma yolunu seçen erkektir. (Başıma gelen bu olduğundan en iyi buna açıklama yapabildim.) Öncelikle beylere lafım var. Hem karım/sevgilim yanımda olsun hem başkalarıyla olabileyim diye bir düşünce aklınızın ucundan bile geçmesin. Biz nasıl ilişkilerimize ve size sadık kalıyorsak –sadık olmayanları aldatmanızda bence bir sakınca yok.- sizde bize sadık olun. Tek eşlilik yadırgamanız gereken bir durum değil. Son olarak da, sevgilinizle/eşinizle mutlu değilseniz ayrılma ya da ara verme yolunu deneyim. Bayanlara gelince de; sevgili kadınlar unutmayın o sizi sevmediği, sizinle mutlu olmadığı için sizi aldattı. Sizi sevmemesinde ya da sizinle mutlu olmamasında sizin payınız olabilir ama ortada aldatmak gibi bir hata varken bu paydan bahsetmekte doğru değil. Aldatıldıysanız ikinci şansı vermeyin. İkinci şans bu konuda yeniden aldatılmanın kapısını aralamaktan başka hiçbir şeye yaramayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder